torsdag 26 maj 2011

You'r my reason why

Det är så svårt att glömma och lämna allt när du ständigt påminns. Av alla ställen i hela Sverige så måste du springa omkring i Huddinge. Why? Mio du har inga vänner. Inte för att vara elak mot dig, men dina ''vänner'' backstabbar dig. Allt du säger till dom, får jag veta 5 minuter efter. Kan inte fatta att du själv inte förstår. Hur dum får man bli? Hur tror du jag vet att det var Lisa du hade sex med? Inte direkt genom att gissa. Och ärligt, så ja, jag skickade Kevin på dig.. Och ja jag har varit påväg att släppa iväg andra killar också. Fast bangar varje gång. Jag vill se dig nedslagen, vill se dig gråta. Vill vara stark nog för att gå fram och spotta dig i ansiktet och smälla dig mellan bena. Men förtjänar du verkligen det? Jag skulle få ned dig, det vet jag om. När vi brottades gav jag efter, vill inte direkt slakta min egen killes stake. Den fanns ju knappt som de var. Samtidigt vet jag att det kommer fucka upp sig av sig självt snart. Känns nästan bättre och se när du själv inser att du blir backstabbad. Nu är du bara utnyttjad. Du har ju ''pengar'' och kan köpa ut. Vad tror du att du är här för? Haha.. Tänk efter, när du kommer hit festar du, sen drar du, same same varje gång. Du känner inte människorna, du känner dom bara som dom vill att du ska känna dom. Snälla små pojkar som festar. Skit snackat som strömmar när du inte är här bevisar ju bara hur mycket du egentligen betyder för dom. 
Ja du borde tacka mig för att jag förvarnar dig, trots allt skit du gjort. 
Hoppas bara du läser det innan du blir butfucked av ditt egna lilla spel... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar