torsdag 5 maj 2011

I'm not some prize

Fuck alla er idioter! Åh, jag är inte intresserad!!!!!!!!! Får fan damp! Vill inte ha sex med er! Måste jag säga det till er för att ni ska fatta de! Äre så jävla svårt att få in det i era små jävla hjärnor! Jonny för i helvete! Jag kommer inte ''mysa'' med dig, kommer inte ''mysa'' med emil heller! SER JAG UT SOM NÅTT JÄVLA PRIS ELLER? den som får jennifer på rygg först vinner... Suck!!! Sug eran egna jävla kuk för jag kommer inte göra de! Kommer fan slå in era pannben snart asså! jävla idiot horor!!!

Såklart alla måste skriva samtidigt också! Nej men vi bombar henne precis när hon blir lämnad, smarta vi är, då är hon svag och säger ja! Haha, nee era dumfuckers är inte precis så jag blir svag.. Inte direkt va! Tror inte det är så jävla svårt för mig att hitta någon att sätta på om jag känner för de. Men de gör ja inte så fuck off!

För er andra kan ni bara gå och köra upp en pinne i röven innan jag gör det på er åt er! :@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar