torsdag 5 maj 2011

It's a lie, It's all a lie

Förbannad jag blir! Kan den där killen få ihop sitt liv lite! Ja jag älskar dig, vet också vad det betyder. U don't! Hatar människor som säger massa skit dom inte vet vad de betyder. Fan! Jag vet inte vad jag vill längre, du är ett svin, som jag tyvärr älskar. Jag blir utnyttjad, jag fattar de! Väljer bara att vara den där blåögda idioten som tror på allt skit som du säger. Jag VILL inte tro dåligt om människor, han precis kommit ifrån de, måste du komma och fucka upp allt igen då! Kan du inte bara vara ärlig!
Fan Mio! Sluta mind fucka mig innan jag ger tillbaka! Tänker fan inte vara den där tjejen som snackar skit om sitt ex eller säger dom där sakerna.. Vill inte vara så.. Men fan vad du provocerar mig! VILL du att jag ska säga vad jag egentligen ljuger för alla om? Dumma fan! Få ihop ditt liv och hitta dig själv..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar