söndag 8 maj 2011

Haha, jo du är söt... men din bror är bättre.

känner mig förjävla elak mot människor omkring mig asså. Börjar få fett svårt att säga nej, vill inte va elak liksom! Betyder dock inte att jag vill vara något jävla objekt..
Mitt ex och hans tjej har uppehåll. Nej men då ringer han mig och tycker vi ska träffas och mysa lite.. WTF?!
1. Du är mitt ex?
2. Du har en tjej ditt CP! Hatar otrogenhet!!!
3. Vill inte ha sex med dig..
Av någon anledningar har många svårt att fatta de..


Den jag känner mig fittigast mot är dock Oscar.. Sa förut att vi skulle träffas vid Tyresö skola så han gick dit, men jag kom aldrig. (2 på natten.. typ 3-4 kilometer) Sen skrev han till mig idag och sa att vi borde träffas på riktigt.. Då sa jag nej... Sen smög jag in att jag dock inte skulle banga på hans tvillingbror.. (mitt ex)

Förjävla elakt.. blir bara så förbannad. Och jag vet att det där svider mest.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar