onsdag 18 maj 2011

(?)

Fyfan Matilda, du är den enda som verkligen förstår en. Fan va blåögd och dum jag känner. Kan inte fatta att jag litade på alla dina jävla lögner. Hur kunde jag inte se hålet i båten? Sen kommer nästa fråga.. Varför vill du reta upp mig? Varför vill du se mig ledsen? Är det jobbigt för dig att se mig glad och pigg?.. Jag förstår verkligen inte..! Jag har låtit dig vara och allt du gjort, varför vill du såra mig? Jag vet att du tycker det är jobbigt när jag är med andra, tror du inte jag kan tycka det eller? Men jag kan släppa taget och låta dig gå vidare! Kanske därför jag är vän med mina ex? För att jag kan låta allt vara och bara byta ut känslorna?..

Jag skiter i det nu. Fortsätter du bråka med mig kommer jag fucka upp de. Är så trött på det här nu. Jag orkar inte, hur fan gör du de? Jag går vidare, du har redan gjort de visuellt men kanske inte psykiskt? Who knows? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar