måndag 2 maj 2011

Just keep on baby

Fan va det går åt helvete för alla just nu. Först för mig sen Lucas. Kanske beror på vårat sätt.. Hade tänkt ta avstånd men skulle aldrig förlåta mig själv om jag såg att han mådde så jävla dåligt och jag inte ens försökte. Hoppas han är stark.. Hoppas han kan stänga det ute, är faktiskt inte säker på att jag skulle kunna resa han upp om han ramla eftersom det knasar för mig själv. Och som ni kanske märker gåre inte sådär jätte bra. 

Det tog slut mellan mig och Mio. Va beredd på det. Så jävla surt bara att få höra från alla NU att han mådde as dåligt över att jag strulade så jävla mycket. Visste att han brydde sig men när man frågade sa han hela tiden att det inte var ngt.. Tror inte han var beredd på ett förhållande, händer för mycket i hans liv just nu.. Men vafan, man ska inte vara butter, det är bara att kämpa på och minnas dom fina stunderna och hoppas på att man kan vara vänner..
Missta mig inte, älskar honom fortfarande. 
Är nog bara bättre om vi är vänner, vill inte vara i ett förhållande där killen inte vet vad han vill. 
Finns dock alltid här för honom, kommer alltid finnas här om det är något. Det är bara o ringa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar