lördag 21 maj 2011

Oscar Sundman

Gick på mitt ex idag i Stan. Trodde aldrig jag skulle se han igen efter min hårda diss mot honom sist. Träffades iaf och snackade lite, bjöd på en puss som vanligt. Sen bestämde vi mer eller mindre att vi skulle träffas ikväll. Mötte upp honom i Trångsund och va lite med varandra innan vi drog till Älvsjö och började bråka.. -.-'
Han blev seriöst sur när jag drev raggade på hans polare. Trodde han fattade de där men det va visst ett känsligt ämne. Visste inte att han fortfarande tyckte om mig. Känner mig fett fittig nu.
Det blev en del pussandes och gamla känslor kanske.. Han slog mig såklart på röven, standar bland alla killar. Sen stod hans polare och snackade om att jag hade fett skysst rumpa. INTE OKEJ!?
Fyfan ska inte träffa Oscar igen på ett tag! Orkar inte med det där svartsjuk skiten. Sen ska han såklart bli så jävla överbeskyddande.. Men det är gulligt! ;)
Saknar min ''lilla'' biff!

''30 slak i slak''

1 kommentar:

  1. Lovar att han inte är kär i dig Jennifer xD Han är fortfarande så mot alla brudar som ger efter ><

    SvaraRadera