torsdag 12 maj 2011

You make me scream your name

Nyduschad och fräsh.
Fyfan va Micke överdrev när han skulle beskriva sin kuk idag. Han sa att den blev lika bred som en ölflaska och typ 20 cm lång när han va hård! MYT!
Han air knullade mig och skoja inte att han var stark! Lyckades slänga mig som en liten vante upp och ned! Haha, lyckades smälla till honom 3 gånger i huvet och en gång nästan mellan bena.
Förbannad jag blev när han tog mig på röven. Blir helt galen på sånt. Spreciellt när han ska spanka mig och skit. Fyfan för den där jävla bögen asså. Fjollig han ska vara!
Snackade killar och typ förhållanden och kom fram till att han inte vill ha en man/pojkvän. Han vill fortfarande upptäcka och leka med livet ett tag till. Sen vill han såklart inte gifta sig heller men förlovar sig gick han med på efter lite tjat.
Kul dag Micke, det får vi göra om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar