tisdag 10 maj 2011

I'm not leaving you baby

Hjärtat jag lämna dig inte, och du är inte utbytt. Känner bara att jag inte fixar att vara med dig just nu. Du har varit depp till och från i ett år. Och vad man än gör och hur mycket man än försöker blir det fan inte bättre. Du måste förstå att man tillslut frågar sig frågan om man verkligen är bra för dig?.. Du är min bästa vän och jag älskar dig. Men för att orka göra dig glad måste jag vara glad själv och det kommer jag inte bli med dig just nu.. Hur vi är tillsammans har pajat så otroligt mycket för mig.. Jag är bara rädd för att göra samma misstag. 
Sämsta tidpunkten jag vet. Men jag kan inte styra över mina känslor. Du fanns där för mig och jag uppskattar det som fan. Och jag är ledsen att jag inte kan finnas där för dig just nu. Men som det är idag är jag inte redo att dadda dig. 
Försök att tänka positivt. En stund ifrån varandra kanske är bra för oss. Stör oss ändå bara på varandra just nu. Så vad är meningen med att vara tillsammans då? 
Och det jag inte sa till dig kan jag säga här.. Jag är rädd för att du ska få känslor för mig. Vi är för nära. Och jag vet att jag säkert bara inbillar mig och skit. Men OM det är så att jag har rätt känner jag att det är bäst om jag backar lite och ger dig space.
Att springa ifrån problemet kommer inte lösa det. Men att få ta ett steg ifrån och bara andas kan hjälpa en förstå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar