torsdag 19 maj 2011

CareFace

Tänker inte försvara dig längre. Kan inte fatta att jag gjort de! Tänker inte stoppa folk var och varannan dag från att slå ned dig.. Det är inte mitt problem längre. DU är inte mitt problem längre. Din nya brud får ta hand om dig från och med nu för jag tänker fuck no göra de. Tror inte du va beredd på allt det här lilla gubben. Och jag tror du börjar fatta de nu. Du är en riktigt jävla smörkuk. Tror du lite smör kommer få mig att skydda dig eller? Haha, nejnej.. För varje dag som går får jag bara reda på mer och mer. Alla lögner kommer fram tillslut. Så jävla förbannad! Tror inte du fattar vem du jävlas med! Hade nog räknat med att jag bara skulle skita i allt och ta skiten. Men ne din lilla ThaiHora. Jävlas du med mig jävlas jag tillbaka.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar