lördag 26 februari 2011

Sweet


Skönt! Löste alla bråk igår. Nu känns det mycket bättre igen, kändes som Mio fattade hur jag menade när vi snackade om det. Nu vet jag iaf hur han känner för vissa saker jag gör. Kanske inte var helt oskyldig ändå... Lovad han att jag inte skulle åk på fest. Lovade dock Madde och Sofie att jag skulle komma.. :S CRAP! Vet inte riktigt vad JAG vill. Orkar inte sitta inne hela dan igen.. Orkar dock inte heller åka på fest och sen möjligtvis paja foten och dö. Känns si sådär.. Ska iaf försöka komma till Huddinge nu så att jag kan träffa Mathilda och fira henne ;) Mio kommer ju ändå inte vakna förrän typ 7 ikväll så det är chill. Har heeela dan mig att göra massa saker!

Förlåt för att jag skrek på dig gumman, det var verkligen inte meningen! Blir bara så frustrerad när  jag sitter inne i flera dagar! Som ett själv fängelse ffs! Och sen kommer inte du och Mio bråkar med mig. Det blev lite för mycket på en gång. 
Älskar dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar