tisdag 22 februari 2011

Död för en sekund

Känns så läskigt att veta att jag ''dog'' idag. Fick ett krampanfall som gjorde att jag inte kunde andas. Blev helt lila i ansiktet och typ tryckte bröstkorgen uppåt. Sen var det bara ett rakt streck på hjärtslags maskinen och jag ramlade ihop helt livlös. Mamma blev så jävla rädd. Hon trodde nästan att hon hade förlorat mig.
Det här ger mig en helt annan respekt för livet.

Jag är inte odödlig och det är dags för mig att inse det. 
Får allergiska reaktioner mot höga doser mediciner och alkohol. Vilket gör att jag inte kan dricka sprit längre om jag inte vill dö såklart. Då är det ju bara att hiva i sig! ;)


BTW, Mathilda fyller år på Torsdag!! :D
Grattis sötnöt! <3

2 kommentarer:

  1. shiiiiiit vad läskigt gumman, hur kändes det att vara död*? :D asa mena såg det nåt? :)


    veeeeeeeeet fyller årrrrrrr :D <333

    SvaraRadera
  2. Haha, kommer inte ihåg gumman var ju död... det va svart lixsom? hör inget, känner inget.. helt tomt bara... :(

    IIIHHHHH! fett mysigt! :O <3

    SvaraRadera