fredag 25 februari 2011

HeartBeat

Kan känna hur mitt hjärta kämpar för att slå när jag bli så frustrerad på så kort tid. Jag kan känna hjärtslagen som dunkar igenom kroppen. And it's freaking me out! 


Enda sen jag kom hem från sjukhuset har mitt hjärta slagit hårade och snabbare. Ganska obehagligt..

Imorgon är det i alla fall fest. Behöver komma ut och roa mig känner mig. Och eftersom mina vänner inte orkar åka till mig tar jag bussen till Madde och Sofie istället.

Bryr mig seriöst inte just nu hur morgondagen ser ut så länge jag kommer ut härifrån. Klara inte av det längre. Ligga på samma plats, kolla på samma program, göra samma sak i tre dagar gör en ganska frustrerad.

Och ja jag känner mig lite sårad av Daniella och Mio just nu. Della för att hon inte kom och lovad de i två dar två gånger. Och jag är ledsen för att Mio rent av sagt att han inte litar på mig.
I och för sig bra att han inte kom hit eftersom jag tryckt i mig äpple och alla slags nötter i mitt Radgeande. (A)

Nu ska jag trycka i min mina piller och hoppas på att jag inte vaknar på ett tag. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar