söndag 27 februari 2011

"/

Trodde jag var en bättre vän och flickvän än jag egentligen är. Känner mig så himla sämst just nu. Har tjatat och skrikigt på min bästavän och fått honom känna sig sämst och dum utan att ens veta om det. Fått Mio att känna sig osäker och sabbat för mig själv.. Dumma Jennifer.. :@

Förlåt älsklings Lucas. Jag är inte sur på dig, och det var dumt att skrika på dig. Jag var bara så ledsen över så många saker när jag ringde dig och det kändes som om du inte hade tid för mig alls. Det var bara en väldigt jobbig känsla.

Förlåt Mio. Det finns inget som du har gjort fel ändå känner jag mig lite osäker på vissa saker. Vet inte varför men ibland känns det bara lite läskigt. Jag älskar dig hjärtat. Jag älskar dig som jag älskade Tim och Nisse. Du är bättre än dom. Tror inte du förstår vilken kärlek och vilka känslor jag har för dig.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar