lördag 23 april 2011

How could it go so wrong?

Fyfan va jobbigt de är nu. Allt känns bara skit. Hatar att behöva se så nedstämd ut men jag orkar inte le längre. Jag vill snacka, jag vet att vi kan lösa det här. Det är ingen stor sak egentligen. Jag ska sluta vara dum och börja tänka efter och öppna mig för dig, du behöver bara fråga om jag vill följa med. Är det verkligen så svårt för oss att göra det där? Jag vet att jag kan klara av de jag måste, för jag vill inte förlora dig älskling.
Jag vet vad jag vill, gör du?
Är så jävla orolig att du hittar en annan tjej som är bättre, hatar tanken på det.
Har aldrig varit så osäker och rädd som jag är nu. Just när allt är som värst..

Vi glider ifrån varandra.. ser du de? Vill du de?.. Har du tappat alla dina känslor för mig och hittat en annan tjej?
Dom här tre månaderna med dig har varit dom bästa i mitt liv, men för dig kanske jag var ett tidsfördriv?..
Jag mår INTE bättre utan dig, jag mår hundra gånger SÄMRE!
Alla jag känner märker på mig att jag är mer positiv och glad när vi inte bråkar. Lyser liksom upp rummet. Det gör jag inte utan dig.

Faaaaaaaaaaaaaaan mio! JAG ÄLSKAR DIG! JAG VILL LÖSA DET HÄR! DU BETYDER SÅ JÄVLA MYCKET. VILL INTE VARA EN FUCKING DAG UTAN DIG! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar