söndag 21 augusti 2011

Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr.

Jag kan inte förklara min kärlek till min älskade pojkvän Adam. Är så jävla lycklig. Även om du var tokfull imorse så betyder allt du sa verkligen ngt. Trodde aldrig jag skulle bli kär, älska någon efter det sveket. Jag vet inte, jag litar verkligen på dej Adam.
Jag har inte gett hela mitt hjärta till dej älskling och jag vill förklara varför. Jag vill inte lägga ner all min kärlek på någon som säger dom fina orden och snor mitt hjärta för att den krossa de. Jag ville vänta och känna en säkerhet hos dig, lita på dej. Och du har verkligen bevisat att du är sann och att du verkligen älskar mig.
Åhhh, jag vet inte vad jag ska säga eller göra! Är bara så lycklig just nu!!

Jag vill ha med dig till Thailand.
En semester med någon jag bryr mig om otroligt mycket, någon jag älskar är en helt annan grej för mig. Jag delar   dom stora delarna av mitt liv, Thailand är en otroligt stor del. Jag vill dela det med dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar