torsdag 4 augusti 2011

Dåligt med bilder

Hur fin pojkvän har inte jag? Jag fick världens finaste halsband när vi blev tillsammans. haha, så jävla romantisk (aa) Det är helt underbart! Men det absolut finaste jag har fått av Adam är en tandborste. Vet, det låter as konstigt att det är det finaste. Men det betyder så jävla mycket för mig, en helt annan sak. När han gav mig en tandborste som jag kunde ha hemma hos honom var det som att han sa att han ville att jag skulle vara där. Är inte så jävla ''sakisk'' av mig. Det är små saker som är så jävla fina.. :')

Insåg idag att jag har en jävligt fin pojkvän. Han gör fan allt för mig. När man hör alla andra tjejer som säger hur deras dream boy ska vara inser jag att jag redan har han. Är så jävla lycklig med dig hjärtat :) <3

Underbar dag med frun och dottern Julia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar