fredag 25 mars 2011

Marcuuuuuuus!

På lördag nästa vecka ska jag äntligen få träffa min saknade lilla pojke Marcus. har inte sett honom på hundra år! Helt sjukt. Sist jag träffade honom lurade han fan in mig och Malin i skogen.. Fick gå i minst en timme extra bara för att han ville gå en omväg. (Det lilla aset!) Den här gången ska han dock inte få lura okring mig i Nynäs. Den här gången får han fan palla sin röv till Stan istället! Jävla mupp han e! 


Får väl se vad vi hittar på för skojj. Vet ju aldrig med Marcus, han har säkert redan en plan på vad vi ska göra. Skulle inte förvåna mig! Hehe^^

Just nu sitter jag i Strängnäs med familjen och myser. Ska kolla på film snart och tjocka mig med dom andra! Imorgon ska vi åka till Västerås (där min fina pojkvän bor) och köpa massa onödigt skit! :)
Ha en mysig helg!
Jag vet att JAG iallafall kommer ha de! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar