tisdag 22 mars 2011

2 månader med älsklingen

Mio Andersson


Dom här två månaderna med dig älskling har varit helt fantastiska. Du gör mig så jävla lycklig!
Du är verkligen killen i mitt liv. Du är allt jag kan be en kille vara. Du är ljuset i mitt liv älskling. Trodde aldrig jag skulle känna såhär för någon igen innan du kom in i mitt liv.
Du har öppnat mina ögon för kärlek och tillit. Det är du och jag och så kommer det alltid att vara.
Ser inte slutet utan bara början.


Du är den absolut bästa killen en tjej kan ha. Du finna alltid där för en och stöttar och pushar mig till det bästa. Du är den killen som har öppnat mina ögon och visat mig att jag kan vara med dig utan att vilja därifrån. Känner mig trygg och älskad och att sova i din famn är det bäst i hela världen!

Jag älskar dig Mio Andersson. Det är bara du du du och ingen annan. Du har förändrat mitt liv och gett mig lycka. Du är det bästa som hänt mig! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar