måndag 12 mars 2012

Long time no seen

Det var länge sen jag skrev på den här bloggen, har övergett den för en annan. Dock väldigt skönt att ha kvar denna, här kan jag skriva av mig utan att någon läser den. Det är i alla fall vad jag tror.
Åååh! Jag är så trött på allt just nu, mitt liv. Hatar mamma, bokstavligen, för att hon tar ifrån mig min skola, alla mina vänner bara för att hon ska få gott sig i Thailand. Vad är det för mor? Hon säger hela tiden att ''vi inte gör någonting alla inte är med på'' det känns som hon glömt bort vad hon pratar om, än en gång...
Jag tänker inte flytta, byta skola bara för att hon känner för det. ALDRIG! Jag kommer aldrig förlåta henne!
Är så jävla arg att det inte finns några ord!
Tvingar hon mig kommer jag bli den jobbigaste jävla ungdomen hon kommer känt.
Just saying that if she forces me to move there will be no tomorrow if you know what I mean.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar