lördag 22 oktober 2011

Vad är jag för människa?

Vad är jag för människa? Är jag en person som kräver mycket av andra eller inget alls? Är jag en god eller ond människa? Bryr jag mig om andra eller bra mig själv?
Jag vill kunna finnas där för alla, jag vill göra dom rätta valen/sakerna, jag vill inte kräva mycket av andra förut deras ärlighet.
Ush, fyfan vilken kväll..
Har jag förändrats? Har jag blivit en annan människa?
Känns som när saker ändras eller utvecklas är ingen nöjd med det. Nästan som dom tycker jag ska stanna i tiden och vara som jag är för alltid.
Men livet funkar inte så! Man utvecklas och förändras hela tiden. till det bättre och det sämre.
Menar hur kul är det att vara fast i samma stadie hela livet?

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du har förändrats till en bättre människa, mer positiv och så! :)

    SvaraRadera