söndag 5 juni 2011

So that's what you say behind my back

Är så jävla besviken och sur på vissa människor. Är arg för att ni snackar skit och sen inte kan stå för de. Visar bara att ni inte är speciellt mycket bättre än den ni snackar skit om. Jag är besviken och sårad av dig Lucas. Du säger att jag inte bryr mig om någon annan än mig själv. Att jag alltid tar mig själv i första hand. Men du glömmer vem som alltid har funnits här för dig. Jag har alltid hållit mina dörrar öppna för dig och det har jag fortfarande. Det du sa sårade mig riktigt mycket. Hur kan du skylla allt på mig. Du säger att jag inte kämpar för våran vänskap men det gör inte du heller. Jag är trött på det här. Just nu tar jag mig själv i första hand. För att jag behöver det. Jag vill inte vara beroende av någon, vill inte sitta i dina skor.

Just nu vet jag inte ens hur framtiden ser ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar